;)

~ Cinta Sampai Syurga ~

Cinta yang telus tidak boleh Di Buktikan Dengan Kata-kata..Hanya Empunya Diri Sahaja Yang Dapat Merasai..... :-)

Wednesday, March 30, 2011

TerTUNANG????

Hahahaha..dengar tajuk pn dh kelakar kn?
mcm ni sbnrnye..
semuanya bermula pabila diriku dgn hasil kmpulan duit gaji bkerje,aku n my mmy pn g WAH CHAN kt Centre Point Klang tok beli cncin merisik (merisik dlu bro..jgn gelojoh)belek pny belek jmpe 1 ring brkilau2 melaibai aku suh beli die..then aku pn beli dgn mnggunakan debit card....

Bermula la kiraan hari demi hari mnjelang 27.3.2011, lg 1 tarikh keramat dlm hidupku..hehe
menghitung hari...lalalala (mcm lagu ning baizura tu...ki3)Akhirnya!!!

sampai la hari tersebut...jeng3,cuak gile beb!!! mne taknye..nk merisik ni!
aku segan..aku tggu je kt surau dpn umh die,hi3..fmly aku j g msuk umh (ayah,mk,due2 opah,a.joy & k.yu,ayh ude) tgu pnye tgu...Hp brbunyi,teeet...sms dr a.joy(settled)
tu je die msg..trtnye aku ap yg settled tu?????


JENG3!!!! dengan hasil prbincangan kedua2 belah pihak,aku dgn scara xlangsung dh jd tunang liyana gara2 walidnye terus brkata..ikat je trus,mknenye tunang je trus...dgn brbekalkn hny cncin belah rotan,akhirnya aku jd tunangan liyana...wahhhhhhhhhhhh!!!!! Bahagianye!!!! tp ksian kt liyana..dpt cncin blah rotan je,tp xpe...nt nkah cek beli yg mhl lg ea?? gitu la alkisah trtunang aku ni....serius kenangan!!! luv u liyana n fmly!!!! -Luqman-

2 comments:

camar di halaman rindu said...

menghitung hari tu lagu kris dayanti la luq..bkn ning..hehehe :D xpe yana msti trime seada nye kn yana kn..hehe thniah shbt ku.. :)

luqman said...

yeke? xpe2..die terima pnye..haha